Avatar billede remo27 Nybegynder
01. marts 2010 - 15:11 Der er 3 kommentarer

banner script som er kompatibel med alle browsere.

Har fundet denne hjemmeside www.millex.com
de har en banner som kører med nogle forskellige billeder på forsiden, det ser cool ud. problemet er at det kun virker i IE.
nogle som kender noget magen til, som virker til Alle browsere.

mvh
Remo
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2010 - 15:19 #1
er det
style="filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Fade(duration=2)"
du vil have (en blend-funktion), så billede 2 toner frem ovenpå billede 1?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2010 - 15:24 #2
Avatar billede remo27 Nybegynder
01. marts 2010 - 15:31 #3
Sådan som det kører på millex.com, bare det funger i alle browsere, har prøvet at køre i Firefox, Chrome. Der virker det ikke.