Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
04. marts 2010 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ticket system

Hej,

Er der nogen, som har nogle erfaringer med gode ticket systemer. Jeg tænker på en software, som bruges af en række IT-supportere, hvor brugeren mailer et problem til en postkasse, som så opretter en ticket. Denne kan man så kommentere på, ændre status, angive ansvarsperson, lukke, m.m.!

Jeg kører i øjeblikket med Spiceworks, som nok er lidt "overkill", da det kun er helpdesk delen jeg er interesseret i.

Vi er to afdelinger, som skal kunne benytte os af systemet, med hver vores helpdesk adresse.

Nogle bud/erfaringer?
Avatar billede justrace Novice
05. marts 2010 - 07:13 #1
Avatar billede peterjensenfyn Nybegynder
09. marts 2010 - 16:23 #2
www.focalscope.dk
Har prøvet system og det virker upåklageligt.
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2010 - 13:29 #3
Sikken masse respons der er her. :)
Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
19. marts 2010 - 13:35 #4
Ja, jeg har desværre ikke fået kommenteret ret meget, sorry.

osticket har jeg selv set også, tak for link.
FocalScope kendte jeg ikke. Har haft online demo præsentation. Virker som et enterprice værktøj. Super godt.

Vi er igang med kravsspecifikation til et ticket system, så indtil den er på plads, vælger vi ikke noget. Det lader heller ikke til, at jeg skal være med i styregruppen længere, så derfor lukker jeg tråden her.

Da jeg ikke kendte FocalScope, ryger pointene til peterjensenfyn.

Tak begge to.