Avatar billede tingleff Praktikant
07. marts 2010 - 00:07 Der er 5 kommentarer

Genstarter p.g.a. GFX kort

Hej

Jeg har netop købt et Gefore GTS 250 1gb
Min maskine er
Motherboard - Asus MN-2 SLI PLUS
CPU - AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
RAM - 4gb
Styresystem - Windows 7 Ultimate 32 bit

Min maskine genstarter stort set hele tiden. Og nogen gange får jeg en fejl med at "Skærmdriveren nvlddmkm stoppede med at svare og er genoprettet" også blinker skærmen et par gange også genstarter den.
Jeg har haft installeret nyeste gfx driver fra Nvidia. Har også prøvet en lidt ældre. Den bliver bare ved.
Nu står den i fejlsikret tilstand og laver ingen problemer.

Er der nogen som har nogen ideer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede olf Nybegynder
07. marts 2010 - 00:11 #1
Prøv at fjerne alle NVIDIA drivere (så den kører VGA-mode). Dernæst se om du kan starte i normal-mode igen. Hvis den kan køre VGA der, så prøv at installere den nyeste driver igen.
Avatar billede tingleff Praktikant
07. marts 2010 - 00:12 #2
hvordan fjerner jeg så alle nvidia drivere?
Avatar billede chalde Seniormester
07. marts 2010 - 00:13 #3
Se http://www.nvlddmkm.com/ for en række løsningsforslag.
Avatar billede olf Nybegynder
07. marts 2010 - 01:06 #4
Du kan gå ind i kontrolpanelet under tilføj/fjern programmer og finde Nvidia drivers og fjerne det derfra. Ligeledes hvis der er andre Nvidia-ting, kan du vælge også at fjerne dem.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 08:17 #5
wer du sikker på kortet ikke bare er noget du skal have byttet.
de laver af og til dårlige kort og kan vel ikke helt undgås.

alle kabler og strømstik sidder som de skal går jeg helt ud fra

bare en mistanke

m.v.h