Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
07. marts 2010 - 11:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sæt raid 0 op, MSI K9N Neo V3 hjælp søges?

Hej
Jeg skal havde hjælpe til at sætte raid 0 op, på min computer.

Jeg har en ide hd på 120gb, og en sata hd på 120gb.
Hvordan skal jeg sætte raid op, hvad skal jeg ind og ændre i bios.

Har kigget lidt i manualen men kan ikke helt forstå det de skriver.

Mit bundkort er MSI K9N Neo V3.
Link http://global.msi.eu/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=1244

På forhånd tak
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
07. marts 2010 - 12:33 #1
Er der ingen som kan hjælpe
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
20. maj 2010 - 19:23 #2
Så tager jeg dem selv, kan jo også være, man ikke kan det :)