Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 14:28 Der er 6 kommentarer

Jack til mini-jack

Hej,

Jeg ville høre om nogen af jer kender en jack->mini-jack adapter i god kvalitet (gerne guldbelagt).
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 14:58 #1
.. hvis en administrator kan flytte spørgsmålet til Andre i stedet for Alpha ville det være super.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
15. marts 2010 - 15:33 #2
Hej
Jeg købte en adaptor 3.5 mm til 2.5 mm hos AVeksperten
Virker fint
Mvh
Anker
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 17:06 #3
Okay, er den guldbelagt eller?
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
15. marts 2010 - 17:30 #4
Nej det tror jeg ikke den er.
Kan ikke se ind i den,men til ca 15 kr. tror jeg næppe på det.
Den virker fint.
Mvh
Anker
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 17:40 #5
Okay, jeg venter lige til i morgen og ser om der følger en adapter med. Hvis ikke ser jeg nærmere på den side du har foreslået :)
Avatar billede preppydude Nybegynder
18. marts 2010 - 22:40 #6
Der følger en med til de headphones, heldigvis. Vil du have point må du smidde et svar. :)