Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
15. marts 2010 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send til email Konica-Minolta Bizhub c20

Jeg er nu ved at gå ud af mit gode skind, for jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg er ret sikker på at indstillingerne på serveren er ok, for jeg kan kontakte den fra et mailprogram uden problemer. Men kopimaskinen bliver ved med at melde "SMTP server could not be connected"

Nogen gode ideer?

Info: Egen Exchange server på samme lokal net.
Bizhub får tildelt ip via DHCP, reserveret på serveren så den får samme adresse hver gang. Ligger i samme segment og inkluderer både server og gateway.
Har prøvet med både ip-adresse og URL på server.
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
15. marts 2010 - 17:28 #1
Helt korrekt siger den:

"SMTP Server Cannot connect"
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
18. marts 2010 - 10:01 #2
Der er åbenbart ikke meget gang i denne afdeling, jeg æder pointene igen...