Avatar billede duranarve Nybegynder
15. marts 2010 - 22:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille DRM beskyttet musik

Hej! Har siddet og rodet en stor del af dagen idag med at få min PC til at afspille DRM beskyttet musik, men af uransagelige årsager kan WMP12 ikke længere finde licenser til noget af mit beskyttede musik, og det har der ellers aldrig været problemer med før, derfor ønsker jeg nu desperat hjælp til dette! Da der intet sker når jeg prøver at afspille det, får blot en boks frem som hævder at jeg ikke har forbindelse til internettet? Og det har jeg altså ligesom WMP12 også er sat til at hente licenser automatisk.

Har Windows 7 som styresystem.

På forhånd tak
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
15. marts 2010 - 23:00 #1
Prøv flg..
Medieplayer..Funtioner...Indstillinger..Afspiller

Jeg har ikke flueben ved opret forb til internet
Måske her ????
Vh
Anker
Avatar billede duranarve Nybegynder
15. marts 2010 - 23:07 #2
Nej, desværre det hjalp heller ikke. Har en lumsk mistanke om at der er noget galt med min WMP12, men kan ikke umiddelbart se hvor jeg kan downloade en ny udgave, og at installere 11´eren virker fuldstændig uoverksueligt ift hvad man skal gøre for at afinstallere. Nogle råd?
Avatar billede duranarve Nybegynder
15. marts 2010 - 23:16 #3
Følgende kommer frem hvis jeg beder WMP12 om at åbne en url

"Windows Media Player kan ikke finde filen. Hvis du forsøger at afspille, brænde eller synkronisere et element, som findes i dit bibliotek, peger elementet muligvis på en fil, som er blevet flyttet, omdøbt eller slettet."
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. marts 2010 - 14:52 #4
Er du sikker påm at din licens ikke er udløbet.
Kan du have slettet filen(filerne) på din harddisk ??
Hvis det er tilfældet så opfører min player sig på samme måde.
Gå ind og kig under dokumenter(downloads) og find filerne der.
Dobbeltklik på en af dem og se hvad der sker.

Jeg kan se at jeg kører med MP 11.
Mht. afinst. så gå i kontrolpanel.. tilføj eller fjern prg...marker WP 12 og klik på fjern.

Håber det lykkes
Mvh
Anker
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. marts 2010 - 14:53 #5
efterskkrift.
Har INGEN forstand på Windows 7
mvh
Anker
Avatar billede duranarve Nybegynder
16. marts 2010 - 17:32 #6
Licensen er helt sikker ikke udløbet, da jeg lige havde downloadet det fra netbibliotek og tdc play.
Iøvrigt kan jeg slet ikke gå på nettet med MP12, har prøvet at sætte flere url´s ind uden held, den nægter simpelthen at gå på nettet, så jeg tror det er der fejlen ligger, men har endnu ikke været istand til at slette mp12, da det kræver en større "operation" ift hvad jeg har læst mig frem til, så jeg føler mig lidt på herrens mark.
kan det evt. hjælpe at indsætte sin Windows 7 disc, og derigennem reparere på den, har nemlig heller ikke haft held til at finde en mp12 at downloade..... Lidt surt med dette håber der kommer et lile hul igennem med dette!
På forhånd tak.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. marts 2010 - 18:08 #7
Har du prøvet denne link
http://netmusik.wordpress.com/2010/01/27/nulstil-din-drm/

Jeg har googlet lidt på nettet og der er vmp 12 til at downloade
Desværre kender jeg intet til W7
Mvh
Anker
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. marts 2010 - 21:45 #8
Hej igen
Det kan da ikke passe at du er nødt til at være på nettet for at afspille på medieplayer.
Her spiller den da godt nok når jeg går offline.
Mvh
Anker
Avatar billede duranarve Nybegynder
17. marts 2010 - 15:08 #9
Ser ud som om jeg endelig har fundet en løsning på problemet. fandt ud af at jeg heller ikke kunne hente opdateringer fra Microsoft samt åbne IE8, så jeg prøvede at resette IE8, og det hjalp heldigvis. Ikke umiddelbart logisk men det virker:-)

Tak for jeres entusiasme
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
17. marts 2010 - 15:20 #10
Hej
Godt du har fundet en løsning.
Jeg kan godt nok heller ikke se hvad det med IE8 at gøre.
Her kan jeg overhovedet ikke få IE8 til at køre.
Bruger Google chrom og Firefox.

PS Jeg skrev en Personlig besked til dig om et prg. der kan fjerne DRM beskyttelse

Interesseret ????

Har lige fjernet DRM fra 25 musikfiler fra netbiblioteket Tys Tys

Vh
Anker
Avatar billede duranarve Nybegynder
17. marts 2010 - 16:39 #11
Nej det er godt nok lidt mystisk at det var ad den vej den skulle ordnes, skud i mørket!
Ellers tak for tilbuddet, bruger selv Audiotaxi som jeg er mere end tilfreds med.
Ku heller ikke få Ie8 til at køre. Gik så ind i Funktioner - internetindstillinger - Avanceret - Gendan avancerede indstillinger!
og så virkede det, håber du kan gøre det samme!