Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
16. marts 2010 - 14:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP Temaer

Hej,

Jeg har et problem med min taskbar i windows xp.
Den driller mig lidt med at "sammenpresse" - de vinduer jeg har åbne, selvom der er mere plads (den har gjort det i forbindelse med at jeg har leget med nogen temaer).
Mit spørgsmål er om jeg manuelt kan gå ind og ændre denne ting?
Så jeg giver Outlook, Internet Explorer osv. til at fylde det de nu engang skal i menulinjen?

Håber i forstår hvad jeg mener og kan hjælpe mig :-)

På forhånd tak :-)
Avatar billede matcho Nybegynder
17. marts 2010 - 22:19 #1
Har du prøvet i instillinger og sætte til stræk.
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
18. marts 2010 - 09:00 #2
hvor gør man det ?
Avatar billede matcho Nybegynder
18. marts 2010 - 09:38 #3
Højreklik på skrivebordet>egenskaber>skrivebord>tl højre kan man ændre.
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
18. marts 2010 - 20:53 #4
Det er til skrivebordsbaggrunden?
Jeg mener til proceslinien - men har fixet det, hentede bare nogle andre temaer, så kunne man godt gøre det tilbage igen.