Avatar billede slitch Nybegynder
16. marts 2010 - 19:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

COD - Call Of Duty 2 - virker ikke !

hej jeg jeg køre Call Of Duty 2 via deamon tool så jeg ikke behøver at bruge dvd'en ..

jeg har haft installeret Call Of Duty 2 før og der virkede det fint uden problemer..

og hvor jeg installeret det igen efter jeg ikke havde brugt i noget tid virker det ikke..

cal of duty dvd følger der Direct X 9 med, men det kan jeg ikke installere da den siger at jeg har Direct X 10 og det har jeg også.. men det er bare som at spillet ikke gider at køre eller registrere at jeg har direct X 10. kan det være derfor spillet ikke gider at køre..

når jeg prøver at køre spillet så popper windows op med en besked

---------------------------------------
cod2sp_s.exe er holdt op med at fungere

Et problem var skyld i, at programmert holdt op med at fungere korrekt.
Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning
--------------------------------------

og windows giver mig altid den sammen besked lige meget om jeg køre spillet som administrator eller skifter til Xp kompatipel mode.

nogen der kan hjælpe mig..
Avatar billede besle Nybegynder
16. marts 2010 - 20:06 #1
Er det en pirat-kopi eller ægte udgave du har valgt at emulere over daemon tools
Avatar billede Mikkarh Nybegynder
17. marts 2010 - 10:44 #2
er det det nyeste Daemon tools du bruger ? prøv evt alcohol 120
Avatar billede slitch Nybegynder
17. marts 2010 - 11:16 #3
det er en ægte udgave jeg emulere over daemon tools
Avatar billede besle Nybegynder
17. marts 2010 - 12:36 #4
Hent en crack til spillet, på gamecopyworld.com
Avatar billede slitch Nybegynder
28. april 2010 - 21:46 #5
tusind tak
Avatar billede slitch Nybegynder
28. april 2010 - 21:48 #6
hvordan giver jeg besle point
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 13:13 #7
det er forbudt at henvise til cracks mine herrer

bare så i ved det til næste gang

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

sikken en ballade der var blevet hvis du havde lagt en link