Avatar billede ktad Nybegynder
17. marts 2010 - 22:49 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Formular med 3 trin

Jeg sidder og er igang med at oprette en formular som skal arbejde over 3 trin.

Når jeg går fra trin 1 til trin 2 husker den fint data fra trin 1 i trin 2 MEN når jeg går fra trin 2 til trin 3 smider den data væk fra trin 1.

Hvad gør jeg galt ?

Se mere her: http://www.ebtonline.eu/tilmeld2A.asp og gå videre til trin 2 efter indtastning af nedenstående medlemsnummer :-)

Medlemsnummer: 030586-LAHØ
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 00:01 #1
Når du poster en fomular på en side, så "huskes" indholdet af formularen kun på næste side, og ikke senere hen. Dette problem findes der dog råd for. Der findes flere måder at gøre det på. Men nok den mest simple er der et eksempel på her:

side1.asp:

<form action="side2.asp" method="post">
<input type="text" name="felt1">
</form>

side2.asp:

<form action="side3.asp" method="post">
<input type="text" name="felt2">
<div style="display:none;">
<input type="text" name="felt1" value="<%=request.form("felt1")%>">
</div>
</form>

side3.asp:

<form action="gem.asp" method="post">
<input type="text" name="felt3">
<div style="display:none;">
<input type="text" name="felt1" value="<%=request.form("felt1")%>">
<input type="text" name="felt2" value="<%=request.form("felt2")%>">
</div>
</form>

Det vi gør her er at vi på side 2 og 3 laver skjult felt hvor indholdet fra de forrige sider gemmes. Sådan at det hele bliver submitted igen. Hvis der skal være en validering så bør det være på hver side...

Det kommer i øvrigt også lidt at på hvor mange formular-felter du har, for hvis der er mange, så er det nemmere for eksempel at gemme det i en session.

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
18. marts 2010 - 07:20 #2
Tusind tak for input, tænkte nok det var noget i den retning :-)

Side2.asp kan godt hente data fra Side1.asp og smide dem ind i de skjulte felter MEN har så det problem at når man på side2 indtaster nyt medlemsnummer og henter data for det så smider den alle data væk OGSÅ dem i de skjulte felter.

Hvad pokker gør jeg lige for at undgå det?

Test det evt. på førstnævnte link. Har sat side 2 til at vise det skjulte felt. Brug det nævnte medlemsnummer på begge sider når du henter medlemsdata.

Og så et yderligere spørgsmål, i så fald jeg ville lave det om til en session hvordan gøres dette så ?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 13:23 #3
Hej. Det er lidt svært at hjælpe dig når man ikke kan se overhovedet hvad problemet er. Dit link virker ikke, der kommer blot en 404 fejl, når man klikker på dit link.

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
18. marts 2010 - 13:43 #4
Hej undskyld. Har glemt et "ing" i linket, som er

http://www.ebtonline.eu/tilmelding2a.asp
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 14:01 #5
ok. hvad er kildekoden i denne her:
http://www.ebtonline.eu/tilmelding2b.asp

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
18. marts 2010 - 14:07 #6
<!--#include file="database_con_tilmeld.asp"-->

    <HTML><HEAD><TITLE>DM Single/Double 2010</TITLE>
    <META http-equiv=Content-Language content=da>
    <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
    <META content="MSHTML 6.00.2900.2180" name=GENERATOR>
    <style type="text/css"></style>

<font face="Verdana" Size="3"><b>DM Tilmelding 2010<br></b>
<font face="Verdana" Size="2">Trin 2 ud af 4 | Spiller 2<br><hr><br>
<%
if request("medlemsnummer2") <> "" then
strSQL = "select * from Infosport where medlemsnummer = '"&request("medlemsnummer2")&"'"

set rs = conn2.execute(strSQL)
if not rs.eof then
medlemsnummer2 = rs("medlemsnummer")
spillernavn2 = rs("spillernavn")
klub2 = rs("klub")
snit2 = rs("snit")
kon2 = rs("kon")
raekke2 = rs("raekke")
else
response.write ("<font face=Verdana Size=2 Color=red><b>Der blev ikke fundet en spiller med det angivne medlemsnummer</b><br><br></font>")
end if
%>

    <table width="40%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="1">
        <form name="form1" method="post" action="">
        <td colspan="2"><font face="Verdana" Size="2"><b>Indtast medlemsnummer for at hente stamdata</b>
    <tr>
        <td width="38%"><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer (000000-ABCD)</td>
        <td width="62%"><input type="text" name="medlemsnummer2" value="<%if medlemsnummer2 <> "" then response.write medlemsnummer2%>"> <input type="submit" name="Spiller2MedlemsnummerHentet" value="Hent medlemsdata">
        </td>
    </tr>
    </form>
    <tr>
        <td colspan="2"></td>

    </tr>
        <form name="Tilmeld1" method="post" action="tilmelding2c.asp">
        <td colspan="2"><br><font face="Verdana" Size="2"><b>Registrerede data for indtastet medlemsnummer</b><br></td>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer</td>
        <td><input name="Spiller2Medlemsnummer" type="text" readonly size="50" value="<%=medlemsnummer2%>"</td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Spillernavn</td>
        <td><input name="Spiller2Navn" type="text" id="Spiller2Navn" readonly value="<%=spillernavn2%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Klub</td>
        <td><input name="Spiller2Klub" type="text" id="Spiller2Klub" readonly value="<%=klub2%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Snit</td>
        <td><input name="Spiller2Snit" type="text" id="Spiller2Snit" readonly value="<%=snit2%>" size="2"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Køn</td>
        <td><input name="Spiller2Koen" type="text" id="Spiller2Koen" readonly value="<%=kon2%>" size="5"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Række</td>
        <td><input name="Spiller2Raekke" type="text" id="Spiller2Raekke" readonly value="<%=raekke2%>" size="5"></td>
        </td>
    </tr>
    <tr>
        <input name="Spiller1Medlemsnummer" value="<%=request.form("Spiller1Medlemsnummer")%>">
        <input name="Spiller1Navn" value="<%=request.form("Spiller1Navn")%>">
        <input name="Spiller1Klub" value="<%=request.form("Spiller1Klub")%>">
        <input name="Spiller1Koen" value="<%=request.form("Spiller1Koen")%>">
        <input name="Spiller1Raekke" value="<%=request.form("Spiller1Raekke")%>">
        <input name="Spiller2MedlemsnummerSend" type="hidden" value="<%=medlemsnummer2%>"></td>
        <td>&nbsp;</td>
        <td><p align=right><input name="Submit" type="submit" value="Fortsæt til trin 3"></font></b></p>
    </tr>
    </form>
    </table>
</body>
</html>
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 14:09 #7
hmm... ja ok. Jeg tror vi gør det her med sessions i stedet. Giv mig lige et par timer, så kommer der et færdigt eksempel, som du blot kan lægge ind.

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
18. marts 2010 - 14:20 #8
Okey tusind mange tak :-) Det der bare er vigtigt er at det kører i de trin her og til sidst skal det hele skrives til en Access DB samt der skal udsendes mail via JMail til den kontakt email der bliver angivet.

Men ellers tusind tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 14:28 #9
ok! vil du ikke lige skrive hvad felterne i databasen hedder?
Avatar billede ktad Nybegynder
18. marts 2010 - 14:33 #10
De hedder faktisk det samme som FeltNavnene i formularen.

Spiller1Medlemsnummer, Spiller1Navn, Spiller1Klub, Spiller1Koen, Spiller1Raekke, Spiller2Medlemsnummer, Spiller2Navn, Spiller2Klub, Spiller2Koen, Spiller2Raekke, Startnummer, KontaktNavn, KontaktTlf, KontaktEmail

Bemærk jeg på trin 3 har en dropdown menu der henter data fra DB.

Koden for trin 3 er indsat herunder, bemærk startnummer kommer fra en anden tabel i databasen (men kan du også se ud af koden)

<!--#include file="database_con_tilmeld.asp"-->
    <HTML><HEAD><TITLE>DM Single/Double 2010</TITLE>
    <META http-equiv=Content-Language content=da>
    <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
    <META content="MSHTML 6.00.2900.2180" name=GENERATOR>
    <style type="text/css"></style>

<font face="Verdana" Size="3"><b>DM Tilmelding 2010<br></b>
<font face="Verdana" Size="2">Trin 3 ud af 4 | Start<br><hr><br>

<table width="40%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="1">

    <form name="form1" method="post" action="tak.asp">

        <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Startnummer</td>
        <td>
<%
strSQL2 = "SELECT * FROM tblStarter_Single ORDER By startnummer"
Set rs2 = Conn.Execute(strSQL2)
Response.Write "<select name=startnummer size=1>"
Do While Not rs2.EOF
Response.Write "<option value=" & rs2("Startnummer") & ">" & rs2("Startnummer") & " ) " & rs2("Dag") & " d. " & rs2("Dato") & ", kl. " & rs2("Kl") & "</option>"
rs2.MoveNext
Loop
Response.Write "</select>"
%>

</td>
    <tr>
        <td>&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Kontaktperson</td>
        <td><input name="KontaktNavn" type="text" id="KontaktNavn" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">E-mail adresse</td>
        <td><input name="KontaktEmail" type="text" id="KontaktEmail" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Telefon</td>
        <td><input name="KontaktTlf" type="text" id="KontaktTlf" size="10"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td>&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="38%"><font face="Verdana" Size="2">Bemærkninger</td>
        <td width="62%"><textarea name="Bemaerkninger" id="Bemaerkninger" rows="6" cols="38"></textarea></td>
    </tr>

<tr>
        <td>&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
        <input name="Spiller1Medlemsnummer" value="<%=request.form("Spiller1Medlemsnummer")%>">
        <input name="Spiller1Navn" value="<%=request.form("Spiller1Navn")%>">
        <input name="Spiller1Klub" value="<%=request.form("Spiller1Klub")%>">
        <input name="Spiller1Koen" value="<%=request.form("Spiller1Koen")%>">
        <input name="Spiller1Raekke" value="<%=request.form("Spiller1Raekke")%>">
        <input name="Spiller2Medlemsnummer" value="<%=request.form("Spiller2Medlemsnummer")%>">
        <input name="Spiller2Navn" value="<%=request.form("Spiller2Navn")%>">
        <input name="Spiller2Klub" value="<%=request.form("Spiller2Klub")%>">
        <input name="Spiller2Koen" value="<%=request.form("Spiller2Koen")%>">
        <input name="Spiller2Raekke" value="<%=request.form("Spiller2Raekke")%>">

    <td>&nbsp;</td>
        <td><p align=right><input name="Submit" type="submit" value="Fortsæt til trin 4"></font></b></p></tr><tr>
        <td colspan="2"><b><font size="1"><br><br><center>BEMÆRK!<br> Kun hvis du får et skærmbillede med
        bekræftelse på din tilmelding, er din forespørgsel registreret.<br>
        Skulle du få en fejlmeddelse, bedes du prøve igen 5 minutter senere.<br>
        Oplever du gentagende fejl bedes du kontakte
        <a href="mailto:test@test.dk">test@test.dk</a></font></b>
    </tr>
    </form>
    </table> <br>
</body>
</html>
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2010 - 16:54 #11
Nå, jeg ved godt jeg skrev "et par timer", men jeg blev lige ulejliget af noget andet i går. Jeg skal nok prøve at se om jeg kan komme med et eksempel her i aften!

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
19. marts 2010 - 19:24 #12
:-) Hehe det er jo hvad der sker. Kender alt for godt definitionen på et par timer... hehe

Håber du når at hjælpe mig inden Søndag hvor jeg har deadline, vedr. denne formular.

Tusind tak so far
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2010 - 03:20 #13
Nå, det er ikke rigtigt muligt at lave et færdigt eksempel, når det link du henviser til ikke er første trin af formularen.
Men her vil jeg lige vise dig hvordan man gøre med sessions...

page1.asp

<form action="page2.asp" method="post">
<input type="text" name="felt1">
<br>
<input type="submit" value="videre">
</form>

page2.asp

<%
felt1=request.form("felt1")
if (felt1="" or isnull(felt1)=True) then
response.redirect "page1.asp"
end if
session("felt1")=felt1
%>
<form action="page3.asp" method="post">
<input type="text" name="felt2">
<br>
<input type="submit" value="videre">
</form>

page3.asp

<%
felt1=session("felt1")
if (felt1="" or isnull(felt1)=True) then
response.redirect "page1.asp"
end if
felt2=request.form("felt2")
if (felt2="" or isnull(felt2)=True) then
response.redirect "page2.asp"
end if
session("felt2")=felt2
%>

<form action="gem_det_hele.asp" method="post">
<input type="text" name="felt3">
<br>
<input type="submit" value="videre">
</form>

gem_det_hele.asp

<%
felt1=session("felt1")
if (felt1="" or isnull(felt1)=True) then
response.redirect "page1.asp"
end if
felt2=session("felt2")
if (felt2="" or isnull(felt2)=True) then
response.redirect "page2.asp"
end if
felt3=request.form("felt3")
if (felt3="" or isnull(felt3)=True) then
response.redirect "page3.asp"
end if

'Og her kan du så sende det hele til databasen, og sende en mail!
%>

Dette eksempel er selvfølgelig et mere simpelt eksempel, end det du skal bruge. Her er der jo kun et felt pr.side...

\Dan
Avatar billede ktad Nybegynder
22. marts 2010 - 08:01 #14
Hey :-)

Tusind mange tak so far.

Koden for side 1 er dog totalt lig side 2 bare Spiller2 er Spiller1 istedet.

Men jeg prøver at indsætte det du har lavet her, i koden og ser om jeg kan få det til at spille :-)

/Kim
Avatar billede ktad Nybegynder
22. marts 2010 - 08:33 #15
Kan ikke rigtig få det til at spille :-(

Når jeg henter spillerdata på Side1 og klikker videre kan jeg også se den har det hele med over MEN ligeså snart jeg så indtaster medlemsnummer for spiller2 og vil hente disse data går den tilbage til Side1 og sådan bliver det ved.

Link til siden er: http://www.ebtonline.eu/tilmelding2a.asp

Koden for side1 er her:

<!--#include file="database_con_tilmeld.asp"-->

    <HTML><HEAD><TITLE>DM Single/Double 2010</TITLE>
    <META http-equiv=Content-Language content=da>
    <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
    <META content="MSHTML 6.00.2900.2180" name=GENERATOR>
    <style type="text/css"></style>

<font face="Verdana" Size="3"><b>DM Tilmelding 2010<br></b>
<font face="Verdana" Size="2">Trin 1 ud af 4 | Spiller 2<br><hr><br>

<%
if request("medlemsnummer") <> "" then
strSQL = "select * from Infosport where medlemsnummer = '"&request("medlemsnummer")&"'"

set rs = conn2.execute(strSQL)
if not rs.eof then
medlemsnummer = rs("medlemsnummer")
spillernavn = rs("spillernavn")
klub = rs("klub")
snit = rs("snit")
kon = rs("kon")
raekke = rs("raekke")
else
response.write ("<font face=Verdana Size=2 Color=red><b>Der blev ikke fundet en spiller med det angivne medlemsnummer</b><br><br></font>")
end if
%>

<table width="40%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="1">

    <form name="form1" method="post" action="">

<td colspan="2"><font face="Verdana" Size="2"><b>Indtast medlemsnummer for at hente stamdata</b>
<tr>
        <td width="38%"><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer (000000-ABCD)</td>
        <td width="62%"><input type="text" name="medlemsnummer" value="<%if medlemsnummer <> "" then response.write medlemsnummer%>"> <input type="submit" name="Spiller1MedlemsnummerHentet" value="Hent medlemsdata">
        </td>
    </tr>
    </form>
    <tr>
        <td colspan="2"></td>

    </tr>
    <form name="Tilmeld1" method="post" action="tilmelding2b.asp">
<td colspan="2"><br><font face="Verdana" Size="2"><b>Registrerede data for indtastet medlemsnummer</b><br></td>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer</td>
        <td><input name="Spiller1Medlemsnummer" type="text" readonly size="50" value="<%=medlemsnummer%>"</td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Spillernavn</td>
        <td><input name="Spiller1Navn" type="text" id="Spiller1Navn" readonly value="<%=spillernavn%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Klub</td>
        <td><input name="Spiller1Klub" type="text" id="Spiller1Klub" readonly value="<%=klub%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Snit</td>
        <td><input name="Spiller1Snit" type="text" id="Spiller1Snit" readonly value="<%=snit%>" size="2"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Køn</td>
        <td><input name="Spiller1Koen" type="text" id="Spiller1Koen" readonly value="<%=kon%>" size="5"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Række</td>
        <td><input name="Spiller1Raekke" type="text" id="Spiller1Raekke" readonly value="<%=raekke%>" size="5"></td>
        </td>
    </tr>
    <tr>
        <input name="Spiller1MedlemsnummerSend" type="hidden"  value="<%=medlemsnummer%>"></td>
        <td>&nbsp;</td>
        <td><p align=right><input name="Submit" type="submit" value="Fortsæt til trin 2"></font></b></p>
    </tr>
    </form>
    </table>
</body>
</html>

Koden for side 2 er her:

<!--#include file="database_con_tilmeld.asp"-->

    <HTML><HEAD><TITLE>DM Single/Double 2010</TITLE>
    <META http-equiv=Content-Language content=da>
    <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
    <META content="MSHTML 6.00.2900.2180" name=GENERATOR>
    <style type="text/css"></style>

<font face="Verdana" Size="3"><b>DM Tilmelding 2010<br></b>
<font face="Verdana" Size="2">Trin 2 ud af 4 | Spiller 2<br><hr><br>
<%
Spiller1Medlemsnummer=request.form("Spiller1MedlemsnummerSend")
if (Spiller1Medlemsnummer="" or isnull(Spiller1Medlemsnummer)=True) then
response.redirect "tilmelding2A.asp"
session("Spiller1Medlemsnummer")=Spiller1Medlemsnummer
End If
Spiller1Navn=request.form("Spiller1Navn")
if (Spiller1Navn="" or isnull(Spiller1Navn)=True) then
response.redirect "tilmelding2A.asp"
session("Spiller1Navn")=Spiller1Navn
End If
Spiller1Klub=request.form("Spiller1Klub")
if (Spiller1Klub="" or isnull(Spiller1Klub)=True) then
response.redirect "tilmelding2A.asp"
session("Spiller1Klub")=Spiller1Klub
End If
Spiller1Koen=request.form("Spiller1Koen")
if (Spiller1Koen="" or isnull(Spiller1Koen)=True) then
response.redirect "tilmelding2A.asp"
session("Spiller1Koen")=Spiller1Koen
End If
Spiller1Raekke=request.form("Spiller1Raekke")
if (Spiller1Raekke="" or isnull(Spiller1Raekke)=True) then
response.redirect "tilmelding2A.asp"
session("Spiller1Raekke")=Spiller1Raekke
End If
%>
        <input name="Spiller1Medlemsnummer" value="<%=request.form("Spiller1Medlemsnummer")%>">
        <input name="Spiller1Navn" value="<%=request.form("Spiller1Navn")%>">
        <input name="Spiller1Klub" value="<%=request.form("Spiller1Klub")%>">
        <input name="Spiller1Koen" value="<%=request.form("Spiller1Koen")%>">
        <input name="Spiller1Raekke" value="<%=request.form("Spiller1Raekke")%>">
<%
if request("medlemsnummer2") <> "" then
strSQL = "select * from Infosport where medlemsnummer = '"&request("medlemsnummer2")&"'"

set rs = conn2.execute(strSQL)
if not rs.eof then
medlemsnummer2 = rs("medlemsnummer")
spillernavn2 = rs("spillernavn")
klub2 = rs("klub")
snit2 = rs("snit")
kon2 = rs("kon")
raekke2 = rs("raekke")
else
response.write ("<font face=Verdana Size=2 Color=red><b>Der blev ikke fundet en spiller med det angivne medlemsnummer</b><br><br></font>")
end if
%>

    <table width="40%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="1">
        <form name="form1" method="post" action="">
        <td colspan="2"><font face="Verdana" Size="2"><b>Indtast medlemsnummer for at hente stamdata</b>
    <tr>
        <td width="38%"><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer (000000-ABCD)</td>
        <td width="62%"><input type="text" name="medlemsnummer2" value="<%if medlemsnummer2 <> "" then response.write medlemsnummer2%>"> <input type="submit" name="Spiller2MedlemsnummerHentet" value="Hent medlemsdata">
        </td>
    </tr>
    </form>
    <tr>
        <td colspan="2"></td>

    </tr>
        <form name="Tilmeld1" method="post" action="tilmelding2c.asp">
        <td colspan="2"><br><font face="Verdana" Size="2"><b>Registrerede data for indtastet medlemsnummer</b><br></td>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Medlemsnummer</td>
        <td><input name="Spiller2Medlemsnummer" type="text" readonly size="50" value="<%=medlemsnummer2%>"</td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Spillernavn</td>
        <td><input name="Spiller2Navn" type="text" id="Spiller2Navn" readonly value="<%=spillernavn2%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Klub</td>
        <td><input name="Spiller2Klub" type="text" id="Spiller2Klub" readonly value="<%=klub2%>" size="50"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Snit</td>
        <td><input name="Spiller2Snit" type="text" id="Spiller2Snit" readonly value="<%=snit2%>" size="2"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Køn</td>
        <td><input name="Spiller2Koen" type="text" id="Spiller2Koen" readonly value="<%=kon2%>" size="5"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td><font face="Verdana" Size="2">Række</td>
        <td><input name="Spiller2Raekke" type="text" id="Spiller2Raekke" readonly value="<%=raekke2%>" size="5"></td>
        </td>
    </tr>
    <tr>
        <input name="Spiller2MedlemsnummerSend" type="hidden" value="<%=medlemsnummer2%>"></td>
        <td>&nbsp;</td>
        <td><p align=right><input name="Submit" type="submit" value="Fortsæt til trin 3"></font></b></p>
    </tr>
    </form>
    </table>
</body>
</html>
Avatar billede ktad Nybegynder
05. april 2010 - 11:36 #16
Har fået det til at virke på anden måde, men tak for hjælpen.
Smid et svar og du får point :-) Det hele hjalp mig noget på sporet
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2010 - 14:53 #17
ok...