Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
20. marts 2010 - 07:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor fylder en pdf fil på 3 mb 24 mb når den sendes til printeren (HP Laserjet 2840)

På jobbet er vi nogle stykker der deler en HP laserjet 2840. Bortset fra at den er meget langsom er den stabil og har en fin scanfunktion mv.

Vi har dog et problem med udskrivning af pdf-filer, de kommer til at fylde rigtig meget, og har flere gange fyldt mere end hukommelsen i printeren, også selvom pdf-filen i udgangspunktet ikke er ret stor.

Er det noget man kan gøre noget ved? og kan man gøre denne printer lidt hurtigere til udskrivning?
20. marts 2010 - 10:42 #1
Næsten samme her -> http://www.eksperten.dk/spm/903368
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
21. marts 2010 - 16:59 #2
Ja det var nok det nærmeste man kan komme det Karise_larry.

Mange tak for det, så behøver jeg ikke gå og tro at der er noget galt med vores opsætning ;O)

Læg et svar...
21. marts 2010 - 17:29 #3
Ping...
(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os alle dele... 200P er for meget for dette!!!
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
21. marts 2010 - 17:31 #4
Ok - endnu en gang tak.