Avatar billede foralias Praktikant
23. marts 2010 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til automatisk visning af hjemmeside

Hej - Jeg vil høre om nogle af jer, kender et program som er i stand til at vise en hjemmeside automatisk?

Forstået på den måde at der skal være en skærm i et vindue, som viser hjemmesidens indhold.

Selve hjemmesiden hostes ude i byen, og indeholder dynamisk indhold. Dvs. det kan skifte i løbet af en dag, med forskellige sidenumre.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2010 - 11:36 #1
Internet Explorer, Firefox, chrome osv osv.

Men det er næppe det du søger. Hvad menes?
Avatar billede foralias Praktikant
23. marts 2010 - 11:42 #2
Nja nu skriver jeg "Automatisk" dvs. den skal selv kunne finde ud af skifte side ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2010 - 11:45 #3
Automatisk betyder ikke "skifte side selv" ;o)

Men det er nok noget der skal kodes ind på selve hjemmesiden. Må hænde at der findes programmer der kan gøre det, men har aldrig hørt om sådanne.
Avatar billede foralias Praktikant
23. marts 2010 - 11:52 #4
Det var sådan ment ;-)
Jeg har nemlig heller ikke umiddelbart hørt noget skulle eksisterer, og kan ikke umiddelbart google noget. Så tænkte eksperterne måske kendte et.

Jeg ved der findes et add-on til powerpoint, men den kan kun klare statiske sider, dvs. prædefinerede sider og ikke dynamiske.
Avatar billede foralias Praktikant
18. august 2010 - 15:39 #5
Lukker