Avatar billede ms7829 Nybegynder
24. marts 2010 - 17:51 Der er 2 kommentarer

PC Kold Start

Hej

Har en pc'er der efter en kold start får Blue Screen fejl er ikek samme fejl den får men mange forskelligt.

Installationen af Windows 7 Ultimate 64 Bit og efterfølgen installering af antivirus. opdatering  og installation af skærmdriver køre som det skal. og man kan tænde den som normalt både efter den evt. er gået i dvale eller man har lukket denne ned.

Problemet opstår når man slukker på selve strømforsyning eller på anden vis tager den fra El nette og lade den stå 1-2 timer
så kommer den op med de fejl, i for af blue Screen.

Nogen der har en ide på hvad dette kan være har prøvet med 2 forskellige bundkort & cpu'er giver samme fejl.
Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
24. marts 2010 - 18:03 #1
Har du prøvet at køre en memtest?
Avatar billede ms7829 Nybegynder
24. marts 2010 - 23:19 #2
Hej

ja har jeg også prøve med kun 1 ram modul har fire og den finder ikke en fejl i dem.