Avatar billede xSvenskeren Novice
25. marts 2010 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP samarbejde med CSS

Jeg har lavet en HTML/PHP side som bl.a indeholder Css ( Startede som ren HTML ) Men nu da PHP'en er kommet ind gider mine Css koder ikke af virke ?

Mvh.
Tobias Rohde
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2010 - 09:21 #1
PHP foregår på serveren - HTML og CSS på klienten. Det eneste samspil der er mellem de to parter er, at klienten kan kalde serveren og serveren kan generere et output til klienten - det er altså ikke decideret din PHP der ødelægger CSS'en, det må i stedet være en kodefejl.

For at komme det nærmere må du prøve at komme med et link så vi kan se hvad der går galt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2010 - 10:11 #2
Du kan også klikke på vis kilde. Der ser du hvad browseren "ser". Det må, som keysersoze siger, være en kodefejl.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. marts 2010 - 14:36 #3
Respons?
Avatar billede xSvenskeren Novice
26. marts 2010 - 18:40 #4
Det er ordnet nu!. Koden og det hele var rigtigt, men nu da' det hele er i .PHP skal CSS link være korrekt skrevet, fx. i min kode stod der css/css, mens mappen er Css/Css selv store bogstaver skal tages i betragtning... HTML er det jo ligemeget... Men tak for hjælpen allesammen!
Avatar billede nemlig Professor
27. marts 2010 - 14:55 #5
Du skal også huske at definere en header, hvis din css-fil er af typen php.

header('Content-type: text/css');
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2010 - 10:52 #6
Lukketid?