Avatar billede lasse_rugby Novice
25. marts 2010 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan får jeg exchange server til mig selv

jeg har de sidste mange år været i et firma hvor vi havde en exchange server, så er vant til altid at være opdateret med aftaler og nummer og opgaver på både pc og mobil. jeg har et domærne. så spøgsmålet lyder, skal jeg ud og købe mig fattig i store programmer, eller er der en anden løsning. jeg vil helst ikke have en server ståene hos mig selv.
Avatar billede lasse_rugby Novice
25. marts 2010 - 22:16 #1
jeg er ikke i firmaet mere det er derfor jeg ønsker min egen exchange server løsning :-)
Avatar billede benzboy Nybegynder
25. marts 2010 - 22:30 #2
Prøv at google lidt på, f.eks. Hosted Exchange. Der kommer da et par stykker.
Avatar billede osdata Nybegynder
25. marts 2010 - 22:30 #3
Så køber du en hosted exchange ved et af hosting firmaerne.

Mvh

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede sten2004 Nybegynder
25. marts 2010 - 22:38 #4
Tjah du kan jo prøve at forhøre dig hos diverse hosting firmaer hvor billigt du som enkelt ruger kan komme på en hosted Exchange.

Microsoft tilbyder jo også office live som du kan se mere om her

http://workspace.officelive.com/da-dk/how-it-works

Ellers er der jo Gmail med kalender.

Købe muligheden er jo en Small Business server, du kan vist nok finde SBS 2003 til stærkt nedsat pris i en OEM version. Men her skal serveren jo stå hos dig selv.
Avatar billede sten2004 Nybegynder
26. marts 2010 - 13:29 #5
Underligt, da jeg kommenterede her i går aftes var der ingen yderligere kommentarer end #2 :-()