Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2010 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

No signal input

På min stationære PC, som kørte på onboard grafikkort, ville jeg prøve, at sætte et andet kort i. Det gik ikke. No signal input.
prøvede så med kort nr.2 og 3.Heller ikke. Satte så kablet tilbage til onboard, som så heller ikke ville køre mere.
Satte en anden skærm til, heller ikke, og det samme negative resultat med andet kabel.
En af soklerne til Sata er røget af, men det kan vel ikke betyde noget? Er det bundkortet, som har annonceret sin bortgang?
Det er et Asrock bundkort.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2010 - 15:24 #1
sikkert en jumper du har glemt
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2010 - 15:28 #2
En jumper på grafikkortet???
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2010 - 15:36 #3
næ... bundkortet
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2010 - 15:41 #4
Nå ok! Nej der er ikke noget som skal flyttes. Under alle omstændigheder skulle der være signal fra onboard kortet. Men tak for dit forslag.
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2010 - 16:05 #5
Så kører det sgu igen. Jeg har 4 ramblokke, tog 2 ud, så kom der
liv på skærmen. Satte bios til default, og Xp startede op.
Tak for input alligevel:)