Avatar billede evilhomer15 Praktikant
27. marts 2010 - 23:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet afbryder youtube/internetspil men virker stadig

Jeg har et problem, som er genbegyndte igår:
Internettet afbryder sig selv, og jeg har opgivet at finde ud af hvad der er galt, da jeg har prøver 1000sinder af ting, men mit problem som jeg tror er løselig er dette;
Når jeg spiller spil som World of Warcraft, stopper den nogle gange (normalt ved login eller et stykke inde i spillet) et sted i spillet med at opsamle data. Jeg er stadig inde i spillet, men ingen af kommandoerne gør noget.
Det samme er med youtube - jeg ser en video, den stopper ved et et punkt og kan ikke komme videre, men den stadig loader resten af videoen.
Avatar billede Miezip Nybegynder
28. marts 2010 - 00:23 #1
prøv og brug cmd og skriv netstat -b  så viser den alle programmer der er tilsluttet nettet,  hvis du ser noget der som du ikke har åbnet kunne detvære en fejl i et program eller en virus
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
11. april 2010 - 22:12 #2
Tak for forsøget, men jeg tror, at jeg har fundet en løsning.