Avatar billede mrtoy Praktikant
29. marts 2010 - 09:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ekstern harddisk

hej jeg sidder med min datters ekstern harddisk der er gået lidt kold håber i kan hjælpe

når den tilkobles starter der noget automatisk afspilning og her efter fryser min pc hvor efter den automatiske afspilning stopper sin søgen
Når jeg så vil prøve at åbne den fryser den igen og her efter skriver den enhed vil formateres. dette vil jeg jo ikke sige ok til for så mistes alt det hun har på den vil jeg tro

hvis jeg klikker på egenskaber viser den at den skulle være tom
kan egenskaber tage fejl mon

når jeg ser inde i disk håndtering se det ud som om den ikke har sit fil system
kan jeg give den sit fil system igen mens den bevare det der nu nå være på den
hvis jeg kan skal det være fat32 eller NTFS

mit styresystem er XP ME sp3

lige nu prøver jeg at køre noget jeg har fundet i en anden tråd som hedder Nucleus Kernel for FAT and NTFS Demo
den kunne finde en partination i fat32 og har pt fundet en del folders

håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 10:02 #1
Avatar billede mrtoy Praktikant
30. marts 2010 - 11:58 #2
tak skal du have dog lykkes det ikke at genskabe filtabel men har fået alt ud af den men det tager ski til hihi
hmmm hun har nu heller ikke være rar der var mindst en befængt fil en troja
ved ikke det kan være årsagen til den misted sin filtabel
Avatar billede mrtoy Praktikant
30. marts 2010 - 12:01 #3
ej du skal have point
og kan huske hvordan det er man give flovt