Avatar billede judgey Nybegynder
03. april 2010 - 22:15 Der er 5 kommentarer

Søgning i windows 7

Hej.

Hvis jeg skal finde musik filer skal jeg for det første skrive i søgefeltet:

"filtype:m4a"

Problemet er bare at det ikke kun er denne type jeg skal finde. Hvordan skriver man tre filtyper på en gang?
Avatar billede The_Buzz Novice
03. april 2010 - 22:32 #1
*.avi;*.mpg;*.mp3

Ved ikke om det er rigtigt - men i windows 95-XP+200 var det nok med de der semikolon seperatorer
Avatar billede kimtheman Novice
04. april 2010 - 00:09 #2
Ved ikke om du kan skrive
kind:music OR kind:pictures OR kind:videos
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2010 - 08:28 #3
Hvis det er en dansk udgave af WIN7 skriver du bare musik.
Avatar billede judgey Nybegynder
04. april 2010 - 21:41 #4
De to første virker altså ikke :(
Og hvis jeg skriver musik så kommer der mere musik end jeg søger.
Avatar billede kimtheman Novice
04. april 2010 - 22:59 #5
Sig mig ved du da ikke hvor du har gemt dine musik filer så er det jo bare fortælle programmet eller lign. hvor de ligger.