Avatar billede anje Nybegynder
10. april 2010 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brother DCP-585CV Kan ikke ses af PC´en

Jeg har for noget tid siden købt en Brother DCP-585CV, og den har virket, men pludseligt kan jeg ikke mere få kontakt med printerdelen i maskinen. Når jeg tilslutter printeren direkte med usb, kan windows (xp) slet ikke se printeren.
Avatar billede anje Nybegynder
10. april 2010 - 21:49 #1
Ups - Hvad er der galt, og hvordan får jeg printeren til at virke igen
11. april 2010 - 00:00 #2
Lige en hurtig:
* Prøv andet USB stik i putteren
* Prøv med et andet USB kabel
* Prøv printeren på en anden PC
Avatar billede anje Nybegynder
11. april 2010 - 09:36 #3
Det ser ud til at være løst. Det var usbstikket ved printeren der ikke sad rigtigt - Alt virker igen, skriv et svar og der kommer lidt point :)
11. april 2010 - 20:54 #4
Ping...

*S*
Avatar billede anje Nybegynder
12. april 2010 - 07:27 #5
Takker mange gange :-)