Avatar billede denkel Nybegynder
14. april 2010 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette flere Worddokumenter udfra en liste.

Jeg har en liste på 130 navne. Jeg vil gerne oprette et Worddokument pr. navn. Dokumenterne skal hedde de navne som listen indeholder og ligge i samme mappe.

Jeg troede jeg kunne bruge brevfletning i Word, men med denne funktion kan jeg kun udskrive de forskellige dokumenter. Er der en metode eller makro, som kan oprette dokumenterne for mig, så jeg ikke behøver at gøre det manuelt?

På forhånd tak.
Asbjørn
Avatar billede jokerper Nybegynder
14. april 2010 - 19:16 #1
Hvordan og i hvilket program er listen oprettet?

word? excel? csv? txt?

Kan man evt. få listen til download evt. fra google dokumenter eller andet download sted.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. april 2010 - 19:17 #2
Via nedenstående link kan du hente en add-in (tilføjelsesprogram) til Word, som kan klare opgaven:
http://www.gmayor.com/individual_merge_letters.htm

Der er en forklaring på selve siden, der er linket til.
Avatar billede denkel Nybegynder
15. april 2010 - 09:03 #3
Takker, det ser godt ud. Jeg prøver det, og du får point for svaret.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
15. april 2010 - 09:21 #4
Hej Denkel

Jeg ved ikke, hvem du ville give point, men du har givet dem til dig selv ;-) - det var nok ikke din hensigt.