Adobe Reader opdatering fejler pga af fejl i Registreringsdatabasen
Når jeg forsøger at opdaterer til seneste udgave af Adobe Reader (ver. 9 et-eller-andet), så får jeg følgende fejl:Nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE32\Software\Classes\CLSID\{C523F39F-9C83-11D3-9094-00104BD0D535}\TypeLib kunne ikke åbnes.
Kontroller, at du har tilstrækkelig adgang til nøglen, eller kontakt supportteknikerne.
Jeg har prøvet alt hvad jeg kan finde på mht. rettigheder uden resultat.
Hvis jeg finder nøglen i registreringsdatabasen, kan jeg godt klikker på HKEY_LOCAL_MACHINE32\Software\Classes\CLSID\{C523F39F-9C83-11D3-9094-00104BD0D535}, men så snart jeg klikker på en undernøgle såsom TypeLib, så kommer den med en fejl.
Det store problem er nu, at denne fejl kommer lige meget om jeg opdaterer, geninstallerer eller prøve at fjerne Adobe Reader, så jeg er kørt lidt fast.
Hvordan retter man den slags fejl i registreringsdatabasen?
Det skal nok nævnes at jeg også har Adobe Pro 8 (CS3) installeret, men det skulle vel ikke gøre noget?