Avatar billede little_kim86 Nybegynder
18. april 2010 - 17:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AVI fil import

Jeg har fået en video fil optaget af en optræden mit hold har lavet til en kæmpe shop i tyskland.
Showet blev optaget af nogle TV selvskam da det også skulle sendes på TV.
Nu har jeg så fået to AVI video filer som jeg hverken kan importere til Adobe Premiere CS4 eller Final Cut Pro.

Når jeg prøver at importere den til Adobe siger den at filen ikke understøttes. Hvis jeg tager den ind i Final Cut Pro så får jeg en fil hvor jeg kan se at der er 6 mono lys spor med lyd fra forskellige enheder så som speaker og publikum. Men jeg har slet ingen video sport. Filerne fylder omkring d 60 GB hver.
Har fået det på 3 hånd så kan ikke spørge dem der har optaget d
Men skulle mene at spørge herinde ville være næsten lige så godt...

Så hvordan får jeg denne fil ind i Final Cut Pro eller hvis ikke muligt hvilket program kan bruges til disse filer?

//Kim
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
08. juni 2010 - 21:46 #1
Er det slet ingen der har nogle forslag til dette?
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
20. september 2010 - 11:13 #2
Lukker