Avatar billede ollerkar Nybegynder
20. april 2010 - 17:46 Der er 11 kommentarer

HJÆLP. ny bærbar

hejsa
jeg vil have en ny bærbar ;)  (min gamle er helt f***ed up)

har kikket på MSI GX640 de fleste siger det er den bedste at spille på som jeg mest skal men skal også have den med i skole

men kom med andre bud på bærbar MAKS 8200 kr ;)
Avatar billede Kasniedk Nybegynder
20. april 2010 - 18:09 #1
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit valg af bærbar, da jeg synes det skal være op til dig selv at vælge.. Men jeg kan hjælpe dig på vej.

Lig mærke til på diverse producenters hjemmesider, hvem der opdatere deres drivere jævnligt..

Tænk på hvilket grafikkort du vælger da det er de færreste bærbare det er muligt at skiftet kortet i.

Link til grafikkorttests..:

http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
20. april 2010 - 18:10 #2
Ligger en masse computerforretninger på Frederiksberg.

Her er en af dem:

http://www.fcomputer.dk/?show=lists_systems_view&list_id=7

Måske du kan finde noget spændende her.
Avatar billede ollerkar Nybegynder
20. april 2010 - 18:58 #3
men er grafik kortet på computern dårlig?
det er  ATI Radeon HD 5850 1g
Avatar billede ollerkar Nybegynder
20. april 2010 - 19:01 #4
men jeg kikede også på ASUS N61JA-JX005V 16" HD

http://www.fcomputer.dk/?show=products_show&product_id=40663
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2010 - 19:09 #5
Jeg har netop svaret på et andet spørgsmål i samme dur, der dog med et loft på 8.000 kr. Måske er det noget du kan bruge:
http://www.eksperten.dk/spm/907563#reply_7578021
Avatar billede Kasniedk Nybegynder
20. april 2010 - 19:58 #6
Altså personligt bryder jeg mig ikke om ATI, de laver den bedste hardware.. men dårlig software.. derfor ville jeg fortrække Nvidia.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2010 - 20:45 #7
Jeg har kun et problem med AMDs grafikkort (og processorer, for den sags skyld): jeg kan slet ikke finde rundt i deres modelnumre. Derfor er det smart, at man bare kan slå en model op på diverse anmeldelsessider, og så hurtigt få en idé om, hvor godt kortet er.
Avatar billede ollerkar Nybegynder
21. april 2010 - 06:28 #8
okay tak kimsey0
Avatar billede ollerkar Nybegynder
21. april 2010 - 06:37 #9
jeg køber den der asus n61ja om i kan li det eller ej

jeg syntes den er for sej

men kan den spille noget som css, wow og nogen af de nye spil der er på market? plz svar hurtigt
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2010 - 18:55 #10
Grafikkortet i den tidligere nævnte MSI-computer er en anelse bedre, men det i Asus'en kan godt køre WoW på medium.

Desuden er det jo helt dit eget valg, som du ikke behøver forsvare, og heller ikke en grund til at presse på for at få et hurtigt svar :)
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2010 - 16:08 #11
Hjalp det?