Avatar billede Slettet bruger
21. april 2010 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jquery Problem, Jquery hopper?

Hej, jeg har en dropdown menu som jeg har lavet i Jquery, så når musen er ovre, så slider menuen ned og når musen kører væk fader den ud.
Men hvis man kører musen frem og tilbage hen over punktet, så kører den ned og fader ud det antal gange man har kørt musen over.
Jeg vil bare have den til at den skal lade vær med at hoppe sådan.

Håber nogen kan hjælpe
- Jonas
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. april 2010 - 20:05 #1
Prøv at spørge om display på den specifikke div er 'none' eller 'block' afhængig af om den bliver vist eller ej. hvis du vil vise menuen skal du kun gøre det hvis den er 'none' og omvendt kun gemme den hvis den er 'block'.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2010 - 08:22 #2
Nej den vises helt fint og alt det, men det er hvis man hurtigt kører frem og tilbage over menu punktet kører den ned og fader ud hele tiden det antal gange man har kørt musen over
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. april 2010 - 12:30 #3
Det er jo netop det jeg mener du skal teste for, altså den state den er i når du rykker musen. Mens den fader ind og ud er den hverken block eller none - den er på vej til at blive det ene eller andet. Så hvis den allerede er block og musen rykkes ind over linket skal du jo ikke lave en fadein igen, men blot ignorere eventen. Det samme når musen fjernes igen.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2010 - 15:11 #4
Nåå på den måde :D
TUSIND TAK :)

Smid et svar :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. august 2010 - 12:12 #5
Godt det virkede.. Her :-)