Avatar billede l_otto Nybegynder
26. april 2010 - 14:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kvitteringssiden med formmail.pl

Når en kunde har udfyldt kontaktformularen vil jeg gerne vise den data kunden har tastet i kontaktformularen på tak siden...

Men hvordan

<FORM method="post" name="frmSample"  action="http://www.x.dk/cgi-bin/FormMail.pl" onSubmit="return ValidateForm()">
<input type="hidden" name="recipient" value="fest@x.dk">
<input type=hidden name="required" value="accept">
<input type="hidden" name="subject" value="BOOKING bekræftelse fra x hjemmesiden">

<table >
<tr>
    <td>Navn. Hvad hedder du?</td>
    <td><input size="25" name="navn"></td>
</tr>
</table>
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.x.dk/takbooking.asp"><input type="submit" value="Afsend"> </form>

Hvad skal der står på takbooking.asp siden for at den viser kunden NAVN?
Avatar billede MrLund Nybegynder
26. april 2010 - 19:32 #1
kender ikke så meget til formmail.pl, men har du forsøgt dig med
request.form("navn")
Avatar billede l_otto Nybegynder
26. april 2010 - 21:48 #2
ja kunne ikke få det til at virke

hvordan ville du skrive koden?
Avatar billede MrLund Nybegynder
26. april 2010 - 21:57 #3
<%=request.form("navn")%>

eller

<%
response.write request.form("navn")
%>
Avatar billede l_otto Nybegynder
27. april 2010 - 13:06 #4
virker desværre ikke
Avatar billede frozenink Nybegynder
27. april 2010 - 18:11 #5
Har fundet den oprindelige dokumentationen fra "Matt's Script Archive."

Der kan du finde løsningerne på alle dine spørgsmål vedr. FormMail.pl

http://www.scriptarchive.com/formmail.html

Vedr. dette og tidligere spørgsmål.
Kvitteringsside og Bcc. (BFormMail)
http://www.scriptarchive.com/extras.html

Tillader mig at oprette dette indlæg som et svar, du skal bare igang med at læse dokumentationen.
Avatar billede l_otto Nybegynder
27. april 2010 - 20:09 #6
tak jeg kender den men kan stadig ikke udfra det der står lave en kvit side:-)
Avatar billede frozenink Nybegynder
27. april 2010 - 20:46 #7
En portion cut/paste

Bcc............................

Field:
cc_visitor

Description:
This form field will allow you to send a copy of the users form data to the email address specified by the visitor in the email field.
This could be helpful to confirm orders so the visitor has a copy of what was submitted.
This tag will not work in conjunction with the cc field above. This will be added to the e-mail as a Cc: field.

Syntax:
<input type=hidden name="cc_visitor" value="1">

************************************************************************
Mener denne funktion kan bruges, læs dokumentationen.
Kvitteringsside............................

Field:
append_db

Description:
Appends field values to a flat-file database.
Syntax:
<input type=hidden name="append_db" value="./formdata/InfoSheet.dat">

Field:
db_fields

Description:
Specify exactly which fields are appended to the database.
Any field not specified in db_fields will not be appended to the database.

Syntax:
<input type=hidden name="db_fields" value = "BOOKING bekræftelse fra x hjemmesiden">
Avatar billede frozenink Nybegynder
01. juni 2010 - 09:48 #8
Kommet videre ?????
Avatar billede l_otto Nybegynder
01. juni 2010 - 10:31 #9
ja
Avatar billede l_otto Nybegynder
01. juni 2010 - 10:31 #10
aj
Avatar billede l_otto Nybegynder
13. juni 2011 - 20:11 #11
ja
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. juni 2011 - 22:45 #12
Jeg har tvangslukket spm. l_otto: Luk venligst nogle af dine åbne spørgsmål, det er kun høfligt over for brugere der kommer med bud.
Avatar billede l_otto Nybegynder
13. juni 2011 - 22:56 #13
kan du ikke lukke alle min med svar så de får point det ville være dejligt
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. juni 2011 - 00:00 #14
Det ville være nemt :-) Men det kan systemt ikke og det fortjener dem der har brugt tid på at hjælpe dig heller ikke.