Avatar billede zkov82 Nybegynder
26. april 2010 - 18:09 Der er 1 løsning

Bridge af ASUS WL-300g og ZYXEL ZYAIR G-3000H

Hej.

Jeg havde tidligere opsat et trådløst netværk, hvori havde havde en Zyxel G-3000H siddende til en router som gav adgang til internettet, en Asus WL-330g i bridge og sat til en XBOX, således at jeg kunne overføre filer til boxen via det trådløse.

Nu har jeg været ude og rejse, og det lader til at opsætningen er røget mens jeg har været væk, og jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg satte det op..

Er der nogen der kan hjælpe med at opfriske min hukommelse?
Avatar billede zkov82 Nybegynder
22. november 2010 - 10:23 #1
fejl..