Avatar billede slitch Nybegynder
28. april 2010 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TEC Ballerup, lektier under grundforløbet ?

Hej jeg starter på TEC Ballerup på grundforløbet
Data og kommunikationsuddannelsen.

Da jeg og har meld mig ind i hjemmeværnet, vil bare gerne hvide hvor mange lektier man får for på grundforløbet, så jeg kan få det til at passe med min hjemmeværns-træning.

Hilsen Poul
Avatar billede nicidem Nybegynder
28. april 2010 - 22:08 #1
Det kommer meget an på hvilket forløb du er kommet på. 20, 25 eller 30 ugers. Jo længere jo færre lektier.

De første 5 uger er der ikke rigtigt nogen. Så er der C#, Cisco og OS modulerne. Der er ikke rigtigt nogle lektier i C#. Der er lidt i OS, men hvis du bare kan lidt XP, er der intet. Cisco er dog en noget større omgang. Der skal læses en bog på ~300 sider på teknisk engelsk.
Avatar billede slitch Nybegynder
29. april 2010 - 01:09 #2
har rodet lidt med C++ begynder niveau i console (CodeBlock) og fået det til at virke.. og det var meget sjovt.. C# er det kun til internet brug ?

jeg laver også hjemmesider, joomla og wordpress. gik et helt år på teknisk skole som mediegrafiker, så kan og så en masse med grafik, design, og billedredigering, HTML, CSS, lidt javascript og en lille smule PHP

har selv haft Mac OSX, XP, og har nu vista, og har også leget meget med Linux Ubuntu, jeg har været med siden Windows 95, Millinium, 2000, 98.. og jeg er 24 år så det er på tide at jeg for mig en uddannelse inden for IT.

jeg har rodet og leget med computer siden jeg var 8 år. så jeg må heller snart rykke på en uddannelse.. Lol.

men i forhold til min erfaring så regner jeg ikke med at det bliver hårdt.

men jeg regner nok med at tage det lange forløb da jeg har Aspergers Syndrom og derfor får jeg det nok svært lidt svært socialt .. men nu nå jeg se hvad der sker. jeg står lige nu på venteliste til 25 maj, men kommer nok først ind 9 august.

hilsen Poul
Avatar billede slitch Nybegynder
29. april 2010 - 01:10 #3
tusind tak
Avatar billede slitch Nybegynder
29. april 2010 - 01:10 #4
tak
Avatar billede slitch Nybegynder
29. april 2010 - 01:10 #5
for du mit point