Avatar billede jv10 Nybegynder
29. april 2010 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ændring af grafik

Jeg har et problem med et billede som skal bruges på forsiden af en hjemmeside: http://peecee.dk/upload/view/241646

Som i kan se er baggrunden hvid. Det er den fordi det har været benyttet på en side med hvid baggrund ... Nu har jeg lavet en ny side - hvor baggrunden hvor den skal være er sort.

Jeg har derfor brug for hjælp til at ændre baggrunden, så det igen passer sammen ...
Fordi at motivet lige som flyder ud/sammen med baggrunden, er jeg ikke i stand til at gøre det selv. Kræver jo lidt kunnen ...

Håber der er en som vil hjælpe (evt. om nødvendigt mod betaling).

På forhånd tak.
Avatar billede jv10 Nybegynder
29. april 2010 - 12:29 #1
Er klar over at opgaven vist ikke er helt nem. I og med at billedet flere steder er meget mørkt. Ved ikke selv hvordan man lige laver baggrunde sort, uden at det de steder flyder helt sammen. Men det SKAL under alle omstændigheder fungere 100 %, da siden er tilhøre en professionel musiker. Der er altså ikke tale om en _hjemme_side.
Avatar billede jv10 Nybegynder
29. april 2010 - 12:32 #2
Her er en demo af det design det skal passe ind i. Billedet skal sidde på den sorte baggrund øverst til højre.

http://demo.templatesquare.com/wordpress/classic/
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. maj 2010 - 21:37 #3
Ved ikke om du kan bruge det her, men det er i alt fald en nem løsning :) har bare byttet om på farverne.

http://peecee.dk/upload/view/242092
Avatar billede jv10 Nybegynder
02. maj 2010 - 21:47 #4
Hej.

Tak skal du have. Men tror det bliver et nummer for mørkt. Har afprøvet det.
Avatar billede jv10 Nybegynder
09. maj 2010 - 00:21 #5
Ikke mange henvendelser jeg får på  mine indlæg ... :(
Avatar billede jv10 Nybegynder
17. maj 2010 - 22:38 #6
Glem det (hvilket i jo allerede har gjort ...)