Avatar billede leshrac Nybegynder
04. maj 2010 - 17:27 Der er 3 kommentarer

Søger større grafisk pokalsamling til site

Hej eksperter

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en større samling pokaler i samme design som jeg kan købe licens til at bruge på mit site?

Og ikke skrive istockphoto.com :) Har kigger lidt og kan ikke rigtig finde en ordentlig samling... Deeplink hvis i kender noget... så vil jeg blive lykkelig :D

Med venlig hilsen
John Lajer
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2010 - 17:56 #1
Der ligger en forretning der sælger sportspokaler på Roskildevej. Hvorfor ikke kontakte dem og så kigge forbi med et kamera
Avatar billede leshrac Nybegynder
04. maj 2010 - 18:08 #2
Idéen er egentlig udemærket :) Det design de er beregnet til gør dog at det vil være mest fordelagtigt hvis de var grafiske :)

Så tror jeg i første omgang stræber efter animerede pokaler :)
Avatar billede kristian1977 Nybegynder
19. maj 2010 - 12:59 #3
Jeg bruger altid photo sitet sxc.hu:
Det eneste krav er at man skal skrive fotografens navn ved billedet :-P

Se evt. http://www.sxc.hu/photo/401203