Avatar billede LisbetK Nybegynder
05. maj 2010 - 18:44 Der er 1 kommentar

Sitecore gentager tekst

Jeg har et problem med min Sitecore 5.2.
På nogle sider sker der det at hver gang jeg retter i en tekst gentager hele telsten sig selv. Hvis jeg gemmer og retter én gang til bliver den 4 dobbelt osv. Jeg kan slette det der er blevet dobbelt, men næste gang jeg går ind på siden fordobles den igen.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
07. august 2010 - 21:04 #1
jeg mener fejlen forekommer når teksten publiceres, fordi Sitecore prøver at rette i HTML'en. problemet forekommer ikke i Sitecore 6. En hurtig løsning er at du kopiere al teksten (ikke HTML'en) over i Notesblok, som fjerner formatteringen. Sæt det derefter ind i editoren i Sitecore igen og sæt det op som du vil have det. Så plejer problemet ikke at ske igen. Men det er bestemt noget mange har fået grå hår over.