Avatar billede zenorph Nybegynder
05. maj 2010 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skrifttype, som hvis et lille barn havde skrevet det

Hej derude

Har brug for lidt hastehjælp!

Jeg skal lave en lille sjov/sød event i forbindelse med mors dag, så har hårdt brug for noget hjælp!

Skal have skrevet et brev, som var det hendes barn der havde skrevet det, og deraf vigtigst af alt, at skrifttypen ligner noget et lille barn ville have skrevet.

Altså, hvor f.eks. bogstavet "e" står modsat, og ellers kragetæer, men dog stadig læsbart... Det bedste ville være, hvis bogstaverne hældte på forskellig vis også, så det ikke så så pænt igen.

Nogen som har en løsning på det til mig?
Avatar billede intenz Novice
05. maj 2010 - 20:15 #1
Du kan prøve her:
http://www.fontspace.com/category/children

Fandt den på google: font child
Der er sikkert andet også. Jeg kunne forestille mig de ikke understøttede æøå.
05. maj 2010 - 21:14 #2
31. maj 2010 - 20:52 #3
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede zenorph Nybegynder
16. februar 2011 - 12:55 #4
Droppede det desværre, så fandt ingen løsning.