Avatar billede mrtoy Praktikant
10. maj 2010 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til eksterne HDD vil gerne formatere den. kan ikke se den

styresystem XPME sp3

jeg sidder med datters eksterne HDD jeg har fået lokket alt ud af den med www.helgec.dk/lost%20data.html
det lykkes mig at oprette nogle drev men start drev lykke ikke at kan formatere
så sletted jeg partinationen igen siden kan jeg ikke finde HDD mere kun i enshedshåndtering

findes der mon ikke et program der kan hjælpe mig
Avatar billede mulvad Nybegynder
10. maj 2010 - 15:07 #1
Har du været helt inde i kontrol-panel under administration/diskhåndtering og genoprette partitionen på disken?

Herefter burde du kunne se disken igen.
Avatar billede mrtoy Praktikant
10. maj 2010 - 15:28 #2
ja det har den kan heller ikke finde den
Avatar billede mrtoy Praktikant
10. maj 2010 - 20:45 #3
det enste sted jeg finde den eksterne HDD er i enhedshåndtering

jeg kan også finde den med http://www.helgec.dk/lost%20data.html
men den kommer med et error og kan måske godt bruge programmet til mere men det slår min indsigt ikke til :)

men kan da os være den bare er til lossen
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2010 - 17:50 #4
Hvis du stadig har problemer, så kontakt mig på mail@helgec.dk
Avatar billede mrtoy Praktikant
02. september 2010 - 07:56 #5
helge skulle have haft poing