Avatar billede craft Nybegynder
13. maj 2010 - 11:37 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af bærbar

Hej,

Jeg skal bruge en ny bærbar, da min nuværende er ved at stå af. Jeg kan nok vente med at købe til en gang i august eller september, hvis der skulle komme nogle nye modeller til den tid.

Jeg har været ret forelsket i Thinkpad X301, eftersom den har den perfekte størrelse: lille og let uden at skærmen er alt for lille. Desuden har den SSD-harddisk og LED backlit-skærm, som jeg VIL have, eftersom det vist giver lidt ekstra batteri-levetid.

Problemet er at X301 er blevet DYRERE med tiden så den nu ligger på 13.500 kr., hvilket er lige i overkanten.

Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen, der har forslag til en lille, let bærbar med SSD-harddisk og LED-skærm - måske til under 10.000 kr.? Den skal bruges til skole-brug, og der behøver IKKE at kunne spilles spil på den.

På forhånd tak!
Avatar billede craft Nybegynder
15. maj 2010 - 14:57 #1
Lukker.