Avatar billede akilleuz Nybegynder
13. maj 2010 - 15:43 Der er 4 kommentarer

Skift Modem/Router??

Hej,

Jeg har lige modtaget min nye firma forbindelse fra telenor i dag, og har fundet ud af at den er pre konfigureret og jeg ikke har adgang til portforwarding :S :S :S!!!

Det vil sige at jeg ikke kan komme i kontakt med mine servere ude fra.

Kan jeg gøre noget ved dette problem? skifte modem/router ud med en anden?

Andre muligheder?
Avatar billede riversen Nybegynder
13. maj 2010 - 16:03 #1
hvis ikke du kan få lov af telenor til at ændre på config kan du evt. få dem til det, eller som du selv skriver udskifte udstyret.
Avatar billede akilleuz Nybegynder
13. maj 2010 - 17:02 #2
Ja også min tanke, men Telenor vil ikke ændre det, det må de ikke for firmaet jeg er i.

Jeg har lige prøvet med et gammelt zyxel modem, og det virker. Men vil det gøre det hele tiden? Kan Telenor "se" det?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. maj 2010 - 17:37 #3
telenor kan se hvad de vil, men hvis det virker er det jo ok.
men eller skal du jo holde dig til de retningslinier firmaet har udstukket
Avatar billede riversen Nybegynder
13. maj 2010 - 17:43 #4
#2: Så skal du nok snakke med din arbejdsgiver først...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB

Netcompany A/S

IT Consultant

Cognizant Technology Solutions Denmark ApS

Senior Delivery Manager

Dynamicweb Software A/S

Partner Solution Architect

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Proaktiv driftsspecialist til MOMS