Avatar billede D-droid Nybegynder
18. maj 2010 - 15:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til SoundTaxi søges

Hej med jer..

Jeg har et prblem med soundtaxi, for når jeg prøver at konvertere et musiknummer fra TDC Play, får jeg bare Fejl kode 1..

Håber der er nogen der gider hjælpe.

På forhånd tak
Daniel
Avatar billede tupper Nybegynder
18. maj 2010 - 15:58 #1
Har du sørget for at have licens til nummeret inden du prøver at konvertere det?
Avatar billede giweo Juniormester
18. maj 2010 - 16:08 #2
Husk at afspille en lille bud af et af numre, så den automatisk henter en licens fra TDC Play
Avatar billede D-droid Nybegynder
18. maj 2010 - 16:43 #3
Tak for det.. jeg har ikke tid lige nu, men jeg kigger på det så hurtigt som muligt.

Kan jeg forresten også konvertere numre fra iTunes?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
03. juni 2010 - 14:45 #4
Er det denne version du har: http://programmer.downloadcentral.dk/?SoundTaxi/Konverter/Multimedie/1522 ?

Hvis ja, så skal du først lægge numrene ind i Windows Media Player og aktivere licensen ind konverteringen. Så skulle det virke med Soundtaxi bagefter.
Avatar billede D-droid Nybegynder
01. august 2010 - 18:29 #5
lukker