Avatar billede hci Novice
24. maj 2010 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tekst i AutoCad

Jeg skal lave et logo der forestiller en redningskrand, hvori der skal stå tekst, hvordan får jeg teksten til at følge cirkelbuen?
Avatar billede hci Novice
24. maj 2010 - 12:55 #1
Der skal stå Redningskrans
Avatar billede poko1 Ekspert
24. maj 2010 - 13:07 #2
Jeg plejer at lave den slags i word art kopiere til tegneprogram gøre den transparent med tryllestav og derefter sætte den ind
Avatar billede hci Novice
27. maj 2010 - 10:35 #3
poko1, jeg kender udemærket word art, men mit ønske er, at der er en der kunne hjælpe mig med at udfører det direkte i AutoCad,hvis muligt, det burde kunne lade sig gøre i så stort et tegneprogram.
Avatar billede hci Novice
28. maj 2010 - 10:38 #4
Jeg har løst problemet