Avatar billede jonbdk Nybegynder
26. maj 2010 - 13:58 Der er 6 kommentarer

Assembly name fra Define i visual studio

Hej
Baggrund:
Jeg har et projekt, som jeg kompilerer på to forskellige måder.
Jeg har et dine øverst #define BAR_CODE
Og alt efter om jeg omdøber det (#define notBAR_CODE), kompileres programmet mod en specifik hardware platform (som har stregkodelæser) eller generel windows

Spørgsmål:
Kan jeg ud fra min define også definere output assembly navnet (á la minfilBARCODE.exe og minfil.exe)
Som det er nu, bygger jeg den ene, omdøber filen, og bygger den anden...

/Jon
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2010 - 14:59 #1
Tid for at skifte til andet build tool end VS.

MSBuild som kommer sammen med .NET eller NAnt er perfekte til den slags.
Avatar billede bvli Praktikant
26. maj 2010 - 15:13 #2
Spørgsmålet kunne også være om det overhovedet er nødvendigt at kompilere mod specifik hardwareplatform?

Kan du ikke dynamisk i koden finde ud af hvilken platform du er på?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
26. maj 2010 - 16:27 #3
Du kan også bruge Configuration, højreklik project->properties, brug Build til target og Build Events til at omdøbe/ deploeye
Avatar billede jonbdk Nybegynder
26. maj 2010 - 18:01 #4
@ arne_v: Takker - jeg havde også overvejet at kigge på at gøre det med MSBuild - men kunne jo være det var nemt :-)

@bvli: Du har fuldstændig ret, jeg kunne godt undlade at loade og bruge tingene alt efter platform, men det er for at spare plads (Windows mobile PDA application)

@janus_007: Jep, men jeg har ikke selv kunnet konstatere at jeg dynamisk kunne skifte det ud fra noget i koden - det var det jeg havde brug.

Jeg kigger lige lidt videre, og vender tilbage :-) Foreløbig tak

/Jon
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2010 - 04:00 #5
MSBuild er nemt !

:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 03:56 #6
Har du fået det testet?