Avatar billede thomaskrath Nybegynder
26. maj 2010 - 18:34 Der er 4 kommentarer

Cisco Aironet 1131AG Firmware

Hej....

Jeg har købt en cisco access point (Air AP 1131AG-E-K9) med en "gammel" firmware,
og ville gerne have den opdateret. Men jeg kan ikke bare hente den på Ciscos hjemme side da det kræver en suport aftale....:-(.

Den gammel firmware ver: 12.4(10b)JDA3
Den ny firmware ver: 12.4.21a-JY(ED)

Håber nogle kan hjælpe mig med at få fat i den.

Mvh Thomas
Avatar billede aners Nybegynder
26. maj 2010 - 18:39 #1
Det skulle du nok have tænkt på før du købte udstyret.

Køb dig en serviceaftale som alle andre.
Avatar billede thomaskrath Nybegynder
26. maj 2010 - 18:54 #2
Ja det var jo ikke til at vide... Og mht Serviceaftaler så har jeg haft ringet til to steder som Cisco henviser til og de vidste ikke noget om det!!!! og kan det være rigtigt at man som privat person skal købe en serviceaftale bare for at få en firmware, jeg har ikke hørt om andre der vil have penge for det, eller hvad? og det var da bare for at høre om nogle kunne hjælpe:-). tak
Avatar billede rude Nybegynder
28. juni 2010 - 23:44 #3
Jeg her en c1130-k9w7-tar.124-21a.JA1.tar liggende, som jeg har hentet hos Cisco uden aftale. Er det den du leder efter?
Avatar billede thomaskrath Nybegynder
29. juni 2010 - 20:23 #4
Ja det er den jeg leder efter.