Avatar billede lujak05 Praktikant
07. juni 2010 - 15:09 Der er 1 kommentar

Forældrekontrol

Hej eksperter

Jeg skal til at lave lidt trådløst netværk for noget familie. Han vil gerne have en forældre-kontrol så ungerne ikke flimrer på nettet efter 22.00. Der er forskellige udgaver af disse, hvad vil i anbefale og hvorfor? Der er endnu ikke købt router.

Jeg er personligt ikke tilhænger af at der bliver lukket ned, men nok mere til et rap over fingrene hvis de bryder aftalen.

Kan det laves således at der straks bliver adviseret hvis der er aktivitet efter angivet tidspunkt. Således kan der sendes en besked, ungerne kan mærke en given konsekvens hvis de ikke kan holde aftalen - evt. lukket netværk hele næste dag.

Kan i hjælpe med dette, hvad skal der investeres i?

Mvh

Luke
Avatar billede Aygoejeren Nybegynder
08. juni 2010 - 22:47 #1
Jeg vil foreslå en strømtimer til router/modem :) Jeg har endnu ikke set en løsning på ovennævnte problem integreret i en router.