Avatar billede thedragon Nybegynder
08. juni 2010 - 21:51 Der er 1 løsning

Menuadgang låst på HP Color LaserJet Printer CP 1514n

Af en eller anden uforklarlig grund siger min printer på sin fysiske menu, at dens menuadgang er spærret!?

Det fatter jeg ikke en meter af, for jeg kan delme ikke mindes jeg har gjort noget for at låse bæstet, og jeg har haft den slukket i en 2-3 min nu, og tændt igen, og afinstalleret driver, og geninstalleret driver..

Bruger den nyeste USB kabel driver installation på bæstet!

Hvis der er en nørd der kan hjælpe mig med hvordan FAN jeg får nulstillet dyret, så det fungere igen, eller på anden måde virker så vanker der 200 points uden vrøvl eller ballade!

Jeg ved ikk om jeg gider kontakte hp med problemet, da jeg har haft vrøvl med deres kundesupport grundet en netværks installation..
Avatar billede thedragon Nybegynder
09. juni 2010 - 13:31 #1
Så fandt mand lige ud af at der åbenbart lagde et program på cd'en som IKKE var blevet installeret, noget HP ToolboxFX noget, dette ku lige fortælle mig at der var blevet sat password på printeren.. Så nu fik jeg låst det problem alligevel!