Avatar billede mohnsen Praktikant
09. juni 2010 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import og eksport af XML

Hej Alle

Jeg har en XML fil fra en webshop, som jeg gerne vil importere til excel - redigere, og derefter gemme den igen som XML for at uploade igen.

Problemet er blot at når jeg forsøger at eksportere eller gemme som XML-data, så får jeg meddelelsen: "XML -dataene kan ikke gemmes eller eksporteres. XML -tilknyningerne i projektmappen kan ikke eksporteres"

Når jeg klikker på: "Kontrollér tilknytning med henblik på eksport" får jeg denne meddelelse: "PRODUCT_EXPORT_Tilknyning kan ikke eksporteres, da det indeholder følgende:
Data, som ikke er normaliserede"

Dette sker også selvom jeg ikke redigerer data, men blot importerer og eksporterer.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede t3ch Nybegynder
09. juni 2010 - 12:57 #1
Altså det sker når du på din webshop prøver at eksportere data til XML? I så faldt har det intet med Excel at gøre.

Læs manualen eller kontakt dem der hoster shoppen.
Avatar billede mohnsen Praktikant
09. juni 2010 - 13:15 #2
Nej

selve xml filen kan jeg sagtens eksportere fra min webshop og ned til min computer.

Herefter importerer jeg den i excel.

Det er først når jeg eksporterer fra excel at jeg får problemet
Avatar billede mohnsen Praktikant
10. juni 2010 - 15:16 #3
XML er droppet, anvender i stedet CSV