Avatar billede synderen Praktikant
10. juni 2010 - 13:07 Der er 4 kommentarer

USB HD og PCI controler (SATA-link) i Mythbuntu

Hej alle.

Jeg kan ikke få USB All-In-1 Hard Disk Link (http://sandberg.dk/product.aspx?id=133-43) til at virke, så ville lige høre om den overhovedet duer i Mythbuntu?

Kan heller ikke få mit sata-link til at virke?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2010 - 13:30 #1
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/synderen

det er vist lidt du skal have kigget på inden nogen vil hjælpe dig igen
beklager
Avatar billede synderen Praktikant
10. juni 2010 - 17:10 #2
Hvad skal jeg have kigget på?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2010 - 19:28 #3
du har 1450 point ude at svømme du skal forholde dig til
det er spørgmål hvod du har lovet folk et eller andet som du ikke overholder. derfor hjælper de dig ikke mere

du kan bare tage dem fra en ende
Avatar billede synderen Praktikant
10. juni 2010 - 19:34 #4
Jamen jeg har skam været dem i gennem og det er døde tråde og nogen helt fra 2001. Hvad delen gør jeg så?