Avatar billede Christensen89 Nybegynder
13. juni 2010 - 05:07 Der er 3 kommentarer

Søger musik - hollywood tema

Yo folks!

Jeg skal om en uges tid ud og spille til noget fest-halløj, og er blevet spurgt om jeg kan finde noget musik til "Hollywood-tema", eftersom jeg ikke har fundet det vilde, så vil jeg gerne høre om nogen skulle have smag for det, eller bare idéer til hvad der kunne bruges til denne festlige lejlighed :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2010 - 12:55 #1
Soundtracks fra diverse film of choice?
Avatar billede janus Nybegynder
13. juni 2010 - 18:17 #2
de fleste store hollywood film udgiver soundtracks på cd som du kan købe. hvis du går ned i din pladeforhandler burde de kunne finde masser. du har nok mere lyst til nogle kompilationer dog, ellers bliver det lidt kedeligt.
Avatar billede janus Nybegynder
13. juni 2010 - 18:49 #3
du kunne jo tage en liste som den her og så tage de første numre fra hvert album: http://classicalmusic.about.com/od/classicalmusicinmovies/tp/bestsoundtracks.htm

det ville være praktisk hvis du havde fri adgang til musik (ala tdc play, telenor WiMP, el. lign)