Avatar billede formkage Nybegynder
13. juni 2010 - 17:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Thepiratebay

Hejsa, som ovenstående link mangler jeg info omkring denne side.

Nærmere her:
http://www.bytelove.com/partners/kopimi-/-tpb/the-pirate-bay-dog-tag/prod_67.html
nogen som ved om denne side er sikker eller om man bliver snydt ? :S

Og ifølge købsloven er det vel lovligt at købe disse "items" da man betaler for dem eller? :S
Avatar billede formkage Nybegynder
13. juni 2010 - 17:16 #1
test
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
13. juni 2010 - 17:25 #2
Altså aner ikke noget om sikkerheden på den der hjemmeside, men jeg synes da det ser meget lovligt ud, fordi du betaler jo bare for en halskæde, hvor der "tilfældigvis" står "the pirat bay" på og det tror jeg ikke er ulovligt (ville undre mig meget hvis det var!)
Avatar billede thadoews Nybegynder
13. juni 2010 - 17:37 #3
1. Tjek om de har en adresse + telefonnr. på deres hjemmeside.
+ email.

2. Er det en dansk virksomhed, tjek deres CVRnr. på CVR databasen.
Er det europæisk, har de måske et European Union VAT-ID, hvor du kan tjekke dem på.

3. Vær sikker på at deres adresse + telefonnr. passer med f.eks. krak.dk's oplysninger.

4. På deres betalingsside, skal den være 100% krypteret. Du skal have en popup og et ikon med en hængelås der er lukket nede i højre hjørne. Helst betal over paypal, hvis det er muligt. Vær sikker på at paypal arbejder sammen med det firma, du køber fra.

Her kan du se(mener det er den side) hvilke firmaer der arbejder med paypal:
https://www.paypal-offers.co.uk/
Avatar billede janus Nybegynder
13. juni 2010 - 18:14 #4
det ser meget troværdigt ud synes jeg. de siger endda at de donerer til piratbyrån...
Avatar billede formkage Nybegynder
01. juli 2010 - 15:58 #5
svar