Avatar billede Nightquest Nybegynder
14. juni 2010 - 06:11 Der er 2 kommentarer

Intel Core i3 eller Intel Core i5?

Hej.

Jeg skal til og havde ny bærbar. Jeg vil eller bruge mere end 7000kr på den.

Jeg er lidt usikke på og jeg skal havde i Intel Core i5 prossers eller bare Intel Core i3. Kan ikke finde den store forskel på dem.

Håber der er en der kan hjælp med

//Nicolai
Avatar billede ghandipower Nybegynder
14. juni 2010 - 19:51 #2
Der er heller ikke så stor prisforskel fra Bærbare med I3 og I5.
Til 7 af de lange skulle du nok kunne få en med I5, pointen ligger ved at den turbo boost teknologi der er på Icores i bærbare køres i procent over Hz. dvs. hvis den kan klare 20% mere vil 20% være mere fra end I5 end en I3. hvis du forstår hvad jeg mener.