Avatar billede louis4 Nybegynder
16. juni 2010 - 01:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hukkommelseskort til samsung ST60

Hej Hej

Jeg har lige fået et Samsung ST60. Jeg vil gerne have et hukkommelseskort til det. Men jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge?

Skal jeg være opmærksom på om mit kamera understøtter de forskellige kort?
Jeg har tænkt at jeg gerne vil have et kort på 4gb. Er der nogen der har et forslag? Jeg har ikke så store krav, det skal bare være billigt.
Avatar billede justrace Novice
16. juni 2010 - 07:32 #1
Ja, billigt er godt for baglommen, men ikke for dine billeder.

Et SanDisk går du ikke fejl af.
Avatar billede louis4 Nybegynder
16. juni 2010 - 14:08 #2
Tak for svaret.
Mine billeder bliver de rene ferie-amatør-billeder. Så jeg tror det nok skal gå med hensyn til kvaliteten. Men vil mit kamera kunne bruge alle mulige scandisk kort? Eller risikerer jeg at købe et, der ikke kan bruges?
Avatar billede justrace Novice
16. juni 2010 - 15:01 #3
Du skal bruge et SD-kort (garanteret op til 2 GB) SDHC-kort (garanteret op til 32 GB)
Avatar billede louis4 Nybegynder
16. juni 2010 - 16:56 #4
Okay.

Så har jeg fx fundet det her kort. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=385663

Kan der siges noget fornuftigt om det? For jeg har utrolig svært ved at se forskel på alle de forskellige scandisk kort.
Avatar billede justrace Novice
16. juni 2010 - 17:05 #5
Det kort vil være et godt valg.
Avatar billede louis4 Nybegynder
19. juni 2010 - 16:07 #6
Hej Justrace

Jeg har lige fået kortet ind af døren, og det virker perfekt. Tak for hjælpen, det var perfekt.

Hvis du vil have point, må du lige smide et svar.

Og kom så Danmark i aften!!!!!!!!!
Avatar billede louis4 Nybegynder
04. juli 2010 - 10:38 #7
lukker spørgsmålet