Avatar billede irma_n1 Novice
16. juni 2010 - 22:57 Der er 1 løsning

Lyd system og indgange til lyd

ai

Jeg har kig på Sony BDV-E300 da jeg manglet et blu ray hjemmebiograf system:
http://www.sony.dk/product/hch-systems-with-blu-ray-disc/bdv-e300/tab/manualpopup?section=ODW+SS+da_DK+Support+New&externalUrl=ftp%3A%2F%2Fftp.vaio-link.com%2Fpub%2Fmanuals%2Fconsumer%2FBDV-E300_IG_DAFI.PDF#pageType=TechnicalSpecs

Den passer meget godt ind i min stue og med mine andre anlæg.

Problemet er bare at jeg ikke har så meget forstand på det og er lidt i tvivl om den har nok lyd indgange.

Jeg skal nemligt have følgende koblet til den:

1. Mit samsung LE40F7 fladskærm der har følgende indgange
billede 1
https://www.yousendit.com/download/YWhNZHlnTXZ6RTljR0E9PQ

billede 2
https://www.yousendit.com/download/YWhNZHlpTk1iV3cwTVE9PQ

2. Mac Mini computer fra 2009 med
Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)

3. Airport Express - der skal bruge en 3.5 minijack slot

Jeg er lidt i tvivl om der er nok indgange på Sony til alle disse ting, og hvis ja om det så går udover kvaliteten af lyden.

F.eks. hvis jeg afspiller en blu-ray film og har koblet min fjernsyn med HDMI til sony og mac mini med optisk, har jeg så dolby true HD osv.

Er der nogen der kan hjælpe mig afklare om denne opsætning kan lade sig gøre, eller om jeg skal finde mig et andet system?
Avatar billede irma_n1 Novice
15. oktober 2010 - 21:20 #1
lukkes