Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
24. juni 2010 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til asp hjemmeside - fejl ved navigeringsfanen!

Hej eksperten.

Lidt indledning:

På det firma jeg har et fritidsjob har de spurgt om jeg ikke ville redigere og updatere deres hjemmeside, og sagde pænt ja tak, da det med hjemmesider ikke er helt nyt for mig. Men er kommet i et problem!

Problemet:

Sad her den anden dag og var færdig med at redigere noget på hjemmesiden og så ville tjekke det med google chrome, for at se om det hele ser ens ud som det gør i IE. Her ser jeg så at navigeringsfanen oppe foroven er lige som det er dobbelt.
( link til hvad jeg mener: [img]http://img188.imageshack.us/img188/9046/navigeringsfejlphjemmes.jpg[/omg] )

Har bøvlet og bøvlet, men kan ikke få det til at gå væk. Skal siges, at det vises korrekt i IE.

Hilsen Jesper Pedersen.

PS.: Problemet er set på Firefox Og chrome
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
24. juni 2010 - 16:29 #1
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
25. juni 2010 - 10:17 #2
Slet ingen med en løsning?
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
14. december 2010 - 19:36 #3
LUKKER!