Avatar billede schummi Nybegynder
24. juni 2010 - 22:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

slettet min hdd

jeg har en ibm t60.og har slettet min harddisk,ville så installere xp igen,men hdd er jo slettet.spørgsmålet er hvad gør jeg så???????????
Avatar billede valbyly Nybegynder
24. juni 2010 - 22:11 #1
"jeg har en ibm t60.og har slettet min harddisk"

Har du slettet alt på den HDD? Inklusiv en eventuel Recovery partition? Hvis du har det, har du jo brug for XP DVDén eller en Recovery CD for at komme videre.
Men har du stadig en Recovery partition på disken, skal du, under opstart, trykke F10, eller en af de andre taster.
24. juni 2010 - 22:31 #2
Velkommen til E. ...

Under kategorien [Databaser] ?

Hvordan har du "slettet" den ?

Er den født med XP ?
Eller manuelt instaleret engang ?

---

Eller er det 'bare' fordi du under en NY XP instalation, så kan din HD ikke 'ses' ???
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. juni 2010 - 09:35 #3
Tryk på den blå "Thinkvantage-knap" under opstart og se om du kan lave en recovery derfra.
Avatar billede schummi Nybegynder
16. september 2010 - 23:46 #4
Jeg har slettet den i recovery i access ibm.en total fejl 40.
Den er født med windows xp pro,og jeg har ikke installition cd.
Det virker som at harddisken stadig er der,men der er kun sort skærm.
skal jeg isætte en ny harddisk eller?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2010 - 07:59 #5
Ved ikke hvad de andre siger, men jeg mister lysten til at hjælpe når opretter ikke gider vise interesse for sine spørgsmål. Det er næsten 3 måneder siden du fik nogle ganske enkle spørgsmål af os, som ikke blev besvaret.

Jeg er ude.
Avatar billede schummi Nybegynder
19. september 2010 - 02:12 #6
Undskylder dette meget.Men har først fornyligt anskaffet en imidlertidig IBM T43 til mit lenovo T60 problem er løst.
Så klap lige hesten cowboy.
Har imellem tiden selv forsket lidt på min fejl 40.
Avatar billede schummi Nybegynder
19. september 2010 - 02:38 #7
virker ikke med f10.Men har selv fundet løsning.men 1000 tak anyway.
Avatar billede schummi Nybegynder
19. september 2010 - 02:54 #8
Fandt selv en løsning.klik på linket  Purchase a recovery CD or DVD by calling the Support Center man kan få EN recovery cd pr kunde,pr serie nummer.
OBS!for at spare tid hav da maskinetype,model og serienummer parat tlf nr i danmark:70105150
Håber dette kan hjælpe andre end mig selv med samme problem.
Avatar billede schummi Nybegynder
19. september 2010 - 02:57 #9